Suka ?

Saturday, February 25, 2012

Hantaran Lisa Surihani & Yusri , Sibuk dan Tweet Famous

Assalamualaikum .



Lisa Surihani & Yusri 
First and foremost,Cehh.. Tajuk nak gempak kan? macam tak kenal aku yang suka merepek ni.Back to topic. Semalam penuh kat feed fb aku dengan link pasal perempuan paling cantik .Pfhtttt! Tak lain tidak bukan Puan Lisa surihani yang dah jadi surirumahyusri.ciss.sampai hati lisa tak nak tunggu 'abang' habis sekolah kan?haha.actually hantaran perkahwinan dorang  dirahsiakan.Aku pon tak tau.#kau tau?  
bytheway : Semoga both of you bahagia sehingga Jannah !

Sibuk
 Next, lately ni kehidupan aku sebagai seorang pelajar PMR sangattttt sangatt sangatt lah *memmemmememememe* ( wordless) . oh Allah ! Tapi relax aku still BaOol #bajet+cool . More pain more more more gain .Insya-Allah.Bila online selalu ketinggalan zaman.Nasib baik nak masuk tuition .kalau tak..ooooooo.Jadi disini izharnya menjadi seorang pelajar tidak lah semudah seperti debu menjadi pasir,air menjadi ais dan sebagainya.Saya membangkang seratus peratus hujah anda ! EH? FYI, aku tak tau lah kenapa time form 3 ni lah aku makin sibuk dan menyibuk  dengan aktiviti koku,kaunselor muda,PRS,syarahan .March paling busy.so blog kesepian lah kau lagi.Onemorething. doakan  segala urusan aku menjadi mudah .Amin.Jazakallah khayran .
(COMPLICATED LEBIH)

Tweet Famous
Last but not least,ni semua sebab kakak aku.hari hari twitter.kejap2 twitter kejap2 twitter. so dia ada tunjuk kat aku tweet famous ni. antaranya : 
 Akbar Azman 

nak tau..g search .confirm ADA!

Cukuplah lah .bye !




No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum! Awak2 komen jangan tak komen.