Suka ?

Sunday, June 5, 2011

why :'( the end of the story

assalamualaikum..
sobs------>tears
*dgn tiba2 kn..hehe
biar aku berdramatik sikit.


--->adakah ini pengakhirannya..sudah tiada jalan lain kah..why???

--->aku msih berharap sesuatu yg hakikatnya aku sendiri tau..aku kene dan harus hadapi kenyataan..aku tido and bgun then berharap semua yg berlaku hnye mimpi..mimpi yg lme..tpi hakikatnya tidak...adekah aku hrus +trus begini...menanti dia kembali menanti dan trus menanti...huh..angan2 mat jenin..


--->aku hrus berubah kalo aku sygkn dia..aku kene berubah...aku send mxg kat fb..mybe mse tue emosi mengawal diri..then die reply and ckp sesuatu yg menyedarkn aku..yer aku msih seorang pelajar yg msih ade tanggungjawab..yes wake up azim !wake up ! aku kene fham + sedar ..perjalanan mse jauh..tpi mengapa begini...i nothing without u..really need u..life without u --->zero...


--->harus berubah dan kene berubah....pelajaran semakin merosot...cikgu semua dah tegur..azim .npe down nie..asl markh mcm nie..aku bukan nak slh kn die ats semua yg berlaku..salah aku sendiri yelah main2 je keje...mcm mne kalo aku trus begini..mcm mne dgn cita2  aku.. aku msih ade matlamat


--->kalo cikgu prs tau..die ye LP prs teruk mcm nie..ish2..eh biarlah...die lebih penting dri segala-galanya..huh..ko tue budak lgi lah...budak..msih mentah..msih byk yg ko perlu tempuhi..jgn sebab bende tue ko trus down and down...bgun2...mne hilang smeangat perwira sejati dlm diri mne pergi sifat lemah dlm diri...bijak berkata2 tiada guna kalo tak buat..nak jadi mcm budak2  kt skola yg merana+down+kecewa +merosot dlm pelajaran...sebab cinta..aku msih muda lah...


--->aku nie ..tah pape kn...cinta monyet..mesti korang anggap mcm tue...mybe korang yg tak tau mcm mne keadaan aku--->alasan utk ape???mempertahankn kehendak cinta.hey ..come on lah...nie tahun 2011..dah tak de mse nak bercinta sgala bagai... aku nak genggam stu gulung ijazah+master+p.h.d ---->D.O.C.T.O.R..


--->sye msih mencuba melupakan 'kita' dan focus pelajaran...tpi susah..mmg lah kn..bgi korang 2 months 25 days tue sekejap..bgi aku lme....mcm2 'kita' lalui bersama..huh..kita msih mentah(ayt yg sme) takkan aku nak sedih trus..smpai bila...sye buat2 mcm aktiviti nak lupakan psal kita.tpi tak berhasil pon..mkin sye buat mkin sye ingat..semua mcm ade kene mengena...ke aku  perlu duduk dlm kotak jgn buat ape2.....simple je  aku ckp kn..


--->mungkin perlukan mse...2 bulan 25 hri jugak??msih berharap ade mxg kt phone..yg ade twitter je..err..nyesal lak on twitter..
*teringin nak dgr suara die
*takpelah mungkin kita tak bole bercinta tpi kita bole kawankn
*tak slh kn seorang kwan nak ckp gud night.sweet dream..sleep tights.babe.
*kalo awk bce..sye nak ckp terima kasih sebab sudi selama nie...
*semoga trus dan trus berjaya.
*8 A's
*dah mula minat csi=.=
 adios ...slamat mlm semua...kalo pelik dgn entry nie..sorry..
doakan sye trus dan trus berjaya.. :) semoga kita semua mampu tersenyum


*rindu ---->hanya sekadar kawan..
-CINTA TAK SEMESTINYA BERSATU-


Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum! Awak2 komen jangan tak komen.