Suka ?

Wednesday, June 8, 2011

Bisikan Nurani !

assalamualaikum..

  Hey sekalian blogger di dunia...apa khabar??oh juga kpada semua pembaca :)first at all,,,, sye nak ckp terima kasih .sbb ape.sbb nth..
 oke trus ke crita sye
            "kejernihan wajahmu,sempurna pada pandanganku"

---->dgn tiba2 kn..oke saya nak isytiharkn nie 0176961149 = invalid number ..oke * tak yah kot aku nak cite npe itu nombor suda invalid..hehe..segan jap...aku buat bende tue bkan utk lupa kn dia cuma utk menglupakn kisah itu??dgn tiba2 jugak mood utk mencoret di blog ini tiba...----->"cintaku bukan di ats kertas" dgn tiba2 jugak????sawan pon dah dtg dgn tiba2 jugak....bole tak aku berharap yg sekarang nie tgh mimpi..then besok pgi aku bgun aku dah pegang pisau pembedahan kt dlm bilik yg kt pintu ade tulis nme aku sebesar2 alam----> Dr. Kamarul Azim Muhaimi Kamaruddaman (MBBS) oh dan aku dah bersedia utk bedah org...oh oh oh...x kelakar pon....sorry yer kpd pembaca sekalian ..sye msih dlm proses utk buat lawak supaya sye  bole tergelak supaya sye dpt hilangkn perasaan itu---->?????  dn kalo dia bce dan mampu buat dia tergelak.. :))))  oh oh oh ..tdi aku g library utk kembali mcm dulu..buat aktiviti sebelum aku knal dia...and yes bile smpai kt library lgi byk bende aku tgok kt library tue lgi byk aku ingat kt dia..meja hujung tue .dkat gn bilik nombor 1 and 2..time tue kiteorg mula rapat sbb kakak dia ajr kakak aku..oke..mood pon dah lain ..oke kita tukar cite lain pulak...as usual hri2 keje aku time cuti tido kul 10 mlm bgun lebih kurang 6 lebih+++ pgi...buat pape2....then online bce buku science..tue je..then dah mlm tido??? aku pon x tau npe aku dah addicted giler gn science...sbb aku rse bile aku bce buku science aku dpt lupakn sebentar ape yg berlaku skang then msuk dlm dunia science yg wonders....oh best giler...tpi smpai bila pulak aku tak nak mendepani realiti kehidupan..kt fb semua org yg aku knal aku tegur(x lah semua) ..then buat lawak ats reason di ats..gelak2+gedik2+miang2=sawan dah dtg...and dlm otak aku nie asik fikir benda merepek2 je kot..mcm:
*cinta ibarat pekan masjid tanah mcam2 ade..tpi mcd dll sje takde,
jika cinta tiada maka tiada lah masjid tanah.

---->err..meluat!!saya akn trus anggap awk *ANN* mnjadi *ANN* saya..sgt rindu kat dia...sgt dn sgt..aku on9 dn berhrap dia on9 tpi takde pon...lme aku tunggu...tpi kdg2 aku fikir blk utk ape aku tunggu dia..sedangkn aku tau dia dah tak perlukan ape2 lgi dri aku...cinta--->??? ~msih terlalu muda...abaikn sje ..and dgn tiba2 jugak lagu nie akn msuk mcm play dgn sendiri dlm otak aku

Aku tak mengerti … apa yang kurasa,
Rindu yang tak pernah … begitu hebatnya
Aku mencintaimu lebih dari yang kau tahu …
Meski kau tak akan pernah tahu
Aku persembahkan … hidupku untukmu,
Telah kurelakan … hatiku padamu,
Namun kau masih bisu … diam seribu bahasa
Dan hati kecilku bicara …

Chorus:
Baru kusadari …
Cintaku bertepuk sebelah tangan
Kau buat remuk seluruh hatiku …

Semoga waktu akan mengilhami sisi hatimu yang beku,
Semoga akan datang keajaiban, hingga akhirnya kaupun mau

Aku mencintaimu
Lebih dari yang kau tahu …
Meski kau tak kan pernah tahu …

aku pon tak tau ape kene mengena tajuk dgn ape yg aku tulis=infinity sawan

Sekian..assalamualaikum...
 *penulis juga turut aktif berkicauan di laman twitter menggunakan nama palsu mRjimboo
*penulis juga merupakan seorang remaja 14 tahun yg mempercayai oxygen dan cinta adalah benda yang sama
*penulis juga berharap yang besok followers blog nya akn mencecah ribuan ratus ribu
*penulis juga suka berbual2 di facebook
*penulis juga tidak suka approve manusia kat facebook yg buat account smpai dua tiga kali 

terima kasih datang lagi <3

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum! Awak2 komen jangan tak komen.